Google Ads kampane

Nová webstránka, silná konkurencia, vysoký dopyt po produktoch či službách - to je len zopár dôvodov, prečo rozšíriť marketingovú stratégiu o platené Google Ads reklamné kampane. Pomôžeme vám nastaviť ich tak, aby oslovovali tých správnych ľudí.

Získajte popredné miesta vo vyhľadávaní

Získajte popredné miesta vo vyhľadávaní

Posunieme váš web na prvé pozície vďaka osvedčeným postupom v platených Google Ads kampaniach. Buďte medzi prvými a zabezpečte, aby ľudia našli okamžite to, čo ponúkate - dostaňte sa do pôvedomia čo najskôr.

Reklamy takmer všade.
Google, YouTube, G-mail. 
Vyberte si.

Vďaka inteligentným kampaniam rozšírime dosah vašej ponuky po mediálnej sieti Google. Databáza videí YouTube je skvelý spôsob, ako predstaviť divákom napr. najnovšiu kolekciu trendových produktov. Zaujmite vašimi službami v pošte G-mail, keď ľudia prezerajú svoje správy.

Reklamy takmer všade
Oslovte užívateľov, ktorí sa môžu stať hodnotnými zákazníkmi

Oslovte užívateľov, ktorí sa môžu stať hodnotnými zákazníkmi

Presné definovanie publika môže priviesť návštevníkov webu, ktorí s vyššou pravdepodobnosťou vykonajú konverznú akciu - nákup, dopyt cez formulár alebo telefonický hovor. Nemáte web? Miestne kampane ukážu trasu priamo k vám.

Kľúčové výhody
platených kampaní

Okamžitý nárast návštevnosti nových webov

Okamžitý nárast návštevnosti nových webov

Všetko máte pripravené, ale nikto o vás nevie? Spustite kampaň a ukážte svetu váš web. Google Ads reklamy pritiahnu užívateľov na webové stránky už v priebehu niekoľkých hodín.

Zvýšená propagácia produktov počas sezóny

Zvýšená propagácia produktov počas sezóny

Maximalizujte rozmach vášho podnikania vtedy, keď je ten správny čas. Nákupy produktov alebo objednávky služieb môžete podporiť zvýšeným rozpočtom.

Konkurencieschopnosť voči korporátnym firmám

Konkurencieschopnosť voči korporátnym firmám

Ste nováčik na trhu, ale máte ambície byť hneď medzi prvými? Pretlačíme vás na špičku ľadovca - bez problémov. Uspejte proti veľkým podnikom hneď od začiatku.

Presné meranie efektivity plateného marketingu

Presné meranie efektivity plateného marketingu

Google Ads kampane v prepojení s analytickými nástrojmi sú presnými ukazovateľmi ziskovosti platenej reklamy. Meriame a analyzujeme celú cestu užívateľa.

Spravujeme, analyzujeme a inovujeme
s pokročilými Google nástrojmi

Google Ads
Google Ads

Google Ads
Správca reklám

Vedeli ste, že nastavením kampane to nekončí? Naopak. Platená reklama v Google sieti vyžaduje neustálu pozornosť a správne rozhodovanie. Google Ads je nástroj, ktorý prostredníctvom strojového učenia poskytuje odporúčania na základe ktorých môžete dosahovať lepšie výsledky. Vyznáte sa v nich?

Google Analytics

Google Analytics
Štatistiky webu

Analýza návštevnosti webu je jeden z najdôležitejších faktorov merania úspešnosti internetového marketingu. Vďaka týmto dátam dokážeme určiť účinnosť platených kampaní. Dokončili návštevníci nákup, odoslali formulár alebo uskutočnili hovor na telefónne číslo? Poznáme ich cestu, správanie a aj použité zariadenie.

Google Analytics
Google Merchant Center
Google Merchant Center

Google Merchant Center
Zoznam e-shopových produktov

Znížili ste ceny produktov, blíži sa sezóna alebo plánovaný výpredaj skladu? Bezplatné Google zoznamy výrobkov uľahčujú prepojenie e-shopového katalógu priamo so službou Google Ads. Zobrazte aktuálny inventár v službe Google, YouTube alebo G-mail a oslovte tak širšie publikum s vašimi produktami.

Google Moja firma

Google Moja firma
Správca firemných profilov

Zjednodušte cestu zákazníka do kamennej predajne. Google Moja firma je online vizitka s podrobnými informáciami priamo vo výsledkoch Google vyhľadávania. Zobrazte cielenú miestnu kampaň vtedy, keď ľudia hľadajú v online mapách, prezerajú YouTube videá alebo čítajú poštu v elektronickej schránke.

Google Moja firma
Google Správca značiek
Google Správca značiek

Google Správca značiek
Nástroj na správu udalostí

Je pre vás dôležité merať kliknutia na e-mailovú adresu, telefónne číslo alebo odkazy na súbory? Potrebujete vedieť ako ďaleko sa používatelia dostali pri posúvaní webovej stránky nadol? Pokiaľ je to cieľ vašej kampane, vieme ako na to. Ktorúkoľvek udalosť na webe môžeme označiť ako konverziu a tým dať jasný signál Google Ads.

Často kladené otázky

Čo je Google Ads?


Google Ads je reklamný systém, v ktorom užívateľ platí za kliknutie (PPC). Relevantné responzívne reklamy sú umiestňované na začiatok výsledkov vyhľadávania, keď užívatelia hľadajú produkty alebo služby. Služba tiež umožňuje inzerovať na webových stránkach v sieti Google, v e-mailovej pošte G-mail, v Google mapách a aplikáciách, a vo videách YouTube.

Reklamy umožňujú zacieliť na konkrétne kľúčové slová, pohlavie a vek užívateľov, ich polohu a jazyky, a použité zariadenia. Okrem toho môžete upraviť cenovú ponuku svojej reklamy v závislosti od rozpočtu. Vybrané kľúčové slová určia cenovú ponuku, ktorá sa vyvíja od segmentu v ktorom podnikáte, súčasný záujem o produkty a služby atď.

Kto môže využívať službu Google Ads?


Pomocou služby Google Ads môže prilákať nových zákazníkov takmer každý, kto predáva produkty alebo ponúka služby. Či ste nováčik v remeselnej výrobe alebo zabehnutá firma zaoberajúca sa predajom dizajnových produktov, s platenou reklamou vieme osloviť tých správnych ľudí.

Pre každého klienta je vhodná iná reklamná kampaň s konkrétnym cieľom, ktorý sa stanovuje už pri prvotnom nastavení. Napr. pre databázový e-shop môže byť vhodná nákupná kampaň, kým pre firmu, ktorá ponúka produkty v priemyselnej výrobe bude vhodná kampaň vo vyhľadávaní.

Koľko stojí platená reklama?


Cena za platenú reklamu v Google Ads je v každom sektore odlišná. Spravidla je to od niekoľkých centov až po desiatky EUR za kliknutie. Cena závisí aj od vašej konkurencie, ktorá tak, ako vy, si stanovuje maximálnu cenu za kliknutie (CZK) a súperi s vami v aukcii, ktorá prebieha vtedy, keď ľudia hľadajú vaše produkty alebo služby.

Výhodou služby Google Ads je, že si môžete nastaviť vlastný rozpočet, ktorý chcete denne minút. Správne nastavená kampaň dokáže tento rozpočet vyťažiť na maximum a priniesť čo najviac kliknutí a tým aj potenciálnych zákazníkov na váš web.

Fungujú kampane okamžite? Kedy uvidím výsledky?


Hoci kampaň Google Ads môže byť nastavená v relatívne krátkom čase, môže trvať niekoľko dní až týždňov, kým reklamy skutočne pozitívne ovplyvnia konečný výsledok. Na dosiahnutie najlepších možných výsledkov je potrebné experimentovať s reklamnými kreatívami, kľúčovými slovami a úpravou rozpočtu.

Vďaka bohatým skúsenostiam s prevádzkou reklamných kampaní Google, dokážeme minimalizovať toto takzvané testovacie obdobie, aby sme zistili čo najskôr, aké výhody prinášajú práve pre vaše podnikanie. Po nazbieraní dostatočných údajov v štatistikách webu vieme určiť návratnosť výdavkov na platenú kampaň a rozhodnúť ďalšie kroky v rámci Google marketingu.

Ako sa rozhodnem, koľko rozpočtu pridelím?


Neexistuje žiadne všeobecné pravidlo týkajúce sa "správnej" výšky rozpočtu. Rozpočet sa nastavuje na základe vašich reklamných cieľov a toho, koľko ste ochotní minúť každý deň. Tu sú ďalšie informácie o téme od spoločnosti Google.

My odporúčame nastaviť denný limit na sumu minimálne 10 EUR a postupne upravovať ponuku v závislosti od úspešnosti reklamnej kampane. Výšku odporúčaných denných limitov tiež ovplyvňujú samotné dopyty užívateľov po službách či produktoch, ktoré môžu byť v určitých obdobiach vyššie alebo naopak nižšie.

Aké typy kampaní vytvárate?


Google Ads ponúka množstvo typov kampaní, ktoré sú vhodné pre dosiahnutie požadovaných cieľov. Z vlastných skúseností najlepšie výsledky dosahujeme s reklamami vo vyhľadávaní a nákupnými kampaňami. 

Keď niekto zámerne vyhľadá produkt alebo službu, ako je tá vaša, je oveľa pravdepodobnejšie, že bude považovať vašu reklamu za užitočnú a klikne na ňu. Tým rastie aj šanca, že užívatelia zakúpia tovar alebo zavolajú do vašej firmy.

Iné kampane, ako sú obsahová reklama, reklama vo videách YouTube alebo reklama v Google aplikáciách sú vhodnejšie na budovanie povedomia o značke alebo imidžu firmy, produktu alebo služby.

Vytvárate varianty reklamy?


Tvoríme niekoľko variácií reklamy na základe rôznych kombinácií nadpisov a popisov, pri ktorých čerpáme z vašich podkladov a relevantných kľúčových slov. Pre každý typ kampane vytvárame minimálne tri varianty reklám, aby sme zabezpečili čo najvyššiu optimalizáciu kampane v počiatočnom stave.

Varianty reklám môžu byť zaradené ešte do skupín podľa toho, či vaša kampaň je zameraná na viacero produktov alebo služieb, ktoré je vhodné kategorizovať.

Ako funguje fakturácia? Koľko zaplatím za správu?


Všetky výdavky na beh reklamnej kampane účtuje Google Ads vo vašom účte, ktorý my spravujeme. Daňové doklady za tieto výdavky sú dostupné na stiahnutie priamo vo vašom Google Ads účte. Prečítajte si článok Možnosti fakturácie spoločnosti Google, ktorý vám pomôže určiť, ako a kedy platíte.

Za vytvorenie reklamných kampaní v Google Ads účtujeme jednorazový poplatok vo výške 150 EUR. Následne, po aktivácii kampane, si každý mesiac účtujeme 15% z celkovej sumy využitého kreditu za jej správu. Tento mesačný poplatok zabezpečuje, že poskytneme kvalitné služby v oblastiach ako optimalizácia a riadenie kampane, s cieľom maximalizovať jej účinnosť.

Vyzerá to celé zložito?
Nechajte to na nás

Meno
Názov firmy
E-mail
Číslo telefónu
URL webstránky, ktorú chcete propagovať (nechajte prázdne, pokiaľ ešte nemáte web)
Povedzte nám, aké ciele by ste chceli dosiahnuť s platenou reklamou (predaj produktov, viac dopytov alebo telefonátov atď.)
Mesačný kredit Google Ads, ktorý bude použitý na beh reklamy (nezahŕňa poplatok za správu účtu)

Nebaví vás vypĺňať?

Smartweb logo

Firemné údaje

Smartweb s.r.o.
Stummerova 54
955 01 Topoľčany

IČO: 36 805 483 
IČ DPH: SK2022412348