Investujte len tam, kde to má význam
Ak viete, odkiaľ najčastejšie prichádzajú na váš web kľúčoví návštevníci, t.j. takí, ktorí vykonajú nákup alebo vás kontaktujú, dokážete rozumne prideliť rozpočet na marketingové účely práve do takýchto zdrojov.
Vytvárajte obsah webu, ktorý je hodnotný
Analýzou konkrétnych interakcií získavate prehľad okrem iného aj o tom, v akej miere je obsah stránky/konkrétny produkt pre návštevníkov zaujímavý. Zistíte, ktoré podstránky najdlhšie udržia pozornosť užívateľa.
Preskúmajte dosiahnuté výnosy a ciele
Cieľov môžete mať hneď niekoľko - výnosy z e-shopového predaja, objednávka služby, telefonický hovor alebo záujem o cenník. Monitorujte počet stiahnutí vášho katalógu produktov alebo služieb.
Optimalizujte vizuál webstránky pre všetkých
Spoznajte, z akých zariadení pristáli návštevníci najčastejšie na vašu webstránku a naservírujte im presne to, čo hľadajú, v optimalizovanom vizuálnom prostredí, jednoducho a čo najrýchlejšie.